ikväll blir det familjefilm!

Japp, ni läste rätt... Jag ska se på film med min familj, mys!
Idag var jag i stan med S, jag köpte inga kläder eller så, mest armband, hårspännen, filmer och svart nagellack. Det var i alla fall kul tycker jag eftersom jag inte träffat henne på mer än ett år!
Filmen jag ska se ikväll är: DEAD LIKE ME!
Jag följde serien när den gick på tvåan för några år sen, och jag älskade allt med den! Nu har det tydligen kommit en film som handlar om hur hon, George, avslöjar för sin levande familj att hon är hon. Haha, eller vad man ska säga. Jaja, läs på imdb.com eller något om ni vill veta vad Dead Like Me är (svenskt Mitt Liv Som Död).
Lyssnar i alla fall på musik nu, Itchy Daze, de är fan bra! Jag har hört deras låt Monster på Bandit, och den finns på Spotify, älsk åt dem <3


Hold me, tell me everything's to gain.
Show me there's a way to beat the monster
take me, make it go away. - Itchy Daze, Monster

Kommentarer
Postat av: Linda Q

kul med lite shopping =) även fast det inte va kläder :P

2009-08-17 @ 22:19:54
URL: http://lindaq.se

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0