ett tråkigt inlägg, läs inte

Nu kommer ett "i brist på annat"-inlägg.
Idag började jag halv ett med rättskunskap, vilket faktiskt verkar ganska intressant, vi fick prata om vilka rättigheter man och så, sen ska vi under terminen besöka en rättegång som jag aldrig varit på förut faktiskt. Så det blir nog intressant. Efter skolan åkte jag hem och skulle möta S i stan, men hon hade glömt mobilen så det får bli typ imorgon istället.
Nu litter jag här i min säng och dör av tråkighet! Jag saknar folk. M sover...? Och bla bla bla. Ska nog färga min utväxt ikväll, då får jag i alla fall något att göra. Men nu känner jag att jag vill ha FREDAG och gå ut och dricka shots och festa! Och träffa härliga människor, kanske kan bjuda med några ;)
Äh, mina tankar lever i mina drömmar, men något borde finnas att göra! Aaaaah, har så tråkigt!
Men maten luktar gott :)


Jag och M på landet för några veckor sen, saknar dig!

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0