TOKIO HOTEL-SIGNERING

Dagens godis: Salmiakbalk

Inatt sov jag i min andra lägenhet igen, Mattis var också där, vi åt godis som vanligt.
Jag drömde att jag var på Tokio Hotel-signering, vilket är konstigt eftersom jag inte egentligen tycker om Tokio Hotel, men jag och Mattis var där. Vi hade inget att signera på så vi tog en plastpåse som låg i ett hörn av signeringsbutiken. Vi rev isär den och Tom signerade den. Det var bara Tom där och det enda jag tänkte var: Varför är inte Bill där, eftersom jag tänkte att det bara var de två i Tokio Hotel. Men Toras kompis Tonja älskar Tokio Hotel och Tom, så jag gick tillbaka till kön som var jättekort och filmade Tom, så här blev det:

Jag: Can you say "I love Tonja"
Tom: I can hug Tonja instead. (går fram och kramar Tonja)
Jag: Can you kiss her on the cheek too?
Tom: (pussar Tonja på kinden)


Allt detta filmade jag.


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0