studenterna

Idag när jag stod i slussen med Mattis åkte en lastbil med studenter förbi. Visst, de kommer den här tiden på året, de skriker, dricker och vad fan vet jag? Men, i den här bilen var det en kille som typ räckte ut tungan och viftade att vi skulle komma till han! Han var blä.
Sen när de körde nån meter till och musiken tystnade började tjejerna sjunga ashögt åt oss! "Vifta med händerna fjortis!" Och varför vet jag inte, bara för att vi hade shorts? Sen tror jag att de pekade fuck you till oss, ingen aning om varför...
Sen var jag i Globen och köpte ett par jeansshorts på Bik Bok för 249, shopping är livet, i alla fall sommarshopping.



Kommentarer
Postat av: henri

ha men ni kanske är fjortisssarr hahahaha :P

2008-05-31 @ 01:58:16
Postat av: Freja

najn, varför du kallar oss det? :( höh :P

2008-05-31 @ 02:05:52
URL: http://frejaanderssons.blogg.se
Postat av: Mattis

men nej.. vi är bara heta.... nu lät det som om fjortisar e heta men NEJ NEJ!
jagg vill ha dina shorts din plupp!! :D
Jag ska våldta dom från dej :P hööh

2008-05-31 @ 12:28:22

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0