rix fm + jason mraz = min helg

Okej, nu räknar jag att helgen börjar på torsdag, men det är ju sant för vissa.
I torsdags var jag med Josefin, Henri och Mattis på Rix FM festivalen. Inte världens bästa artister, men Jason Mraz var skitbra och Magnus Uggla var det perfekta slutet. Vi stod och hoppade på en kant till Kung i Baren, eller vad låten nu heter... Vi träffade också några vi kände.
På lördagen åkte vi till Bengans för att se en spelning med Jason Mraz, men vi kom 45 minuter för sent så vi kom när han signerade... När vi ställde oss i kön sa en man att det var köns slut och att inte vi fick komma in. Då gick vi till fönstret och tog kort på Jason istället. Men efter en stund fick vi ställa oss i kön. Jag hade ingen skiva eller något så jag tog en papperslapp, HAHA!

MEN jag fick i alla fall ett kort med honom:



BTW, jag sov hos Henri från fredag till söndag

A juste, sen andades vi in Helium från heliumballonger och lät som Piff och Puff

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0