bada

Idag badade vi på gympan. Vi hade livräddning. Det var ganska kul, har inte simmat på en evighet eller så, men nu luktar jag fortfarande klor...
När vi var där skulle vi göra "stabilt sidoläge" och samtidigt sprutade de något vatten på golvet som stänkte rakt över mig som låg och skulle spela medvetslös och på Henri som skulle rädda mig! Vi asgarvade efter det.

Nu chattar jag bara med mina vänner, men snart ska jag sova så att jag är pigg i skolan imorgon. Fast folk pratar för mycket utanför mitt fönster och det är väldigt störande just nu. Tur att det inte kommer in någon cigarettrök iallafall!

Btw, det var nationellt matteprov idag och jag hoppas verkligen att jag klarar det! Jag har i och för sig ganska lätt för matte, men då vill jag klara MVG nu.

image10
Från mig till alla som läser: Gonatt!

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0