Shire och Eye n' I från MTV

Idag lunchade jag med min mamma. Vi åt sushi. Sen några minuter senare stod Shire och Eye n' I från MTV utanför sushibaren. De gick in och köpte mat, sedan satte de sig utanför och åt. När vi var klara gick jag till dom och frågade om jag fick ta kort.
"Självklart! Vilken ära" sa Shire, sen frågade han om han hade sushi mellan tänderna, men det hade han inte så vi tre tog kort. Eller min mamma tog kortet som blev så här, kolla mitt smajl:



Sen åkte vi samma hiss som dom när vi skulle upp till mammas jobb, de jobbar i samma byggnad, och de sa hej igen, i hissen sa Eye n' I att han fyller 31 år idag... Coolt! Grattis till han.

Puss puss
Freja

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tkr jag med :)

2008-06-16 @ 18:51:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0