Toffifee och Smultronsmak

Idag var kul. Idag var det sommar. Idag var en av de bästa!
Lika kul som "bindan-dagen".
Jag mötte Mattis i Slussen typ vid två (?), sen åkte vi till Zinken för att sedan ta bussen därifrån hem till míg. Det var varmt ute! Bussen kom om åtta minuter! Så vi tog en promenad istället,
Men jag var törstig och Mattis ville ha godis så vi gick till typ Konsum o köpte Toffifee och Smultroncider typ. Sen gick vi ända vägen hem... Med några stalkers, haha, det var kul.
Hemma hade vi datan en liten stund och åkte sedan till stan och skrek åt duvor som flög i ens ansikte och bilar som körde på en.
Förlåt att jag inte skrev igår, men jag orkade inte efter Prison Break. Men idag är det Desperate Housewives och Christine!!!
Aja, Puss!

En sommarbild:
image4

Kommentarer
Postat av: Mattis

haha bästa dagen :D

2008-04-29 @ 22:28:26
Postat av: Freja

älskade den :D

2008-05-08 @ 18:49:13

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0