sommaren är äntligen här!

Jadu, idag skulle jag och Henri möta Mattis i Slussen, så vi stod där i det vackra soliga vädret och väntade på hennes buss. Äntligen kom den, vi sprang efter den för att möta henne när hon klev ur bussen. Jag tittade efter henne, men såg ingenting! Såg säkert du ut då också. En i hennes klass sa att hon hade tagit bussen innan. "Men vafan!" skrek jag då. Då tänkte vi att vi kunde gå till henne och överraska henne. Men på vägen dit stod hon där och käkade på en glass! Hon hade tydligen väntat på oss vid Slussen, bara att hon stod någon annanstans än där vi stod (fast vi var i och för sig långt bortifrån där bussarna går).

Det var inte mer med det, resten av dagen var vi ute och promenerade och snackade om killar och typiskt tjejsnack...

Kommentarer
Postat av: Mattis

hah en i min klass XD hööhöh
godis, chips och sockerdricka(ew) ftw :D

2008-04-27 @ 13:57:17
Postat av: Freja

ja vadå :P
EN i din klass ^^

2008-04-27 @ 20:09:47
URL: http://frejaanderssons.blogg.se
Postat av: Tora

TORA FTW :D fööfan :D

2008-05-01 @ 12:15:06
URL: http://toraandersson.blogg.se

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0